William Orange

brown-emo-boy-hair-3
Jméno: William Orange
Božský rodič: Áres
Věk: 16 let
Podoba: Will je středně vysoký kluk štíhlé postavy, spíš hbitý a rychlý než nějak zvlášť silný. Má tmavohnědé vlasy, které když si učeše, vypadá celkem k světu. Ale obvykle je ráno jen projede rukou, aby je neměl slehlé na jednu stranu a nechá to tak. Oči má také hnědé, tmavé a hluboké. Jeho obličej má trochu ostřejší rysy. Je celkem otužilý a pokud není až moc velké zima, chodí pořád v tričku. Jinak si vezme mikinu s kapucí. V zimě nosí černou lyžařskou bundu. Jeho oblíbená barva je tmavě zelená. Tahle barva se taky často objevuje v jeho malém šatníku. Na oblékání si nepotrpí, takže u něj žádné extravagance nečekejte. Obvykle nosí normální rifle a střídá několik podobných triček. Nejpohodlněji se cítí v teniskách. Často nosí zelenou kšiltovku.
Povaha: Je to někdo, kdo si už zvykl na odstrkování a zkrátka se smířil s tím, že mnoho přátel nemá. Tenhle zvyk ho ale taky trochu odrazuje od získávání nových známostí, není moc výřečný a někdy se chová nepřátelsky k někomu, koho ani nezná, jenom když má zrovna špatnou náladu. Je občas trochu výbušný, což u někdy přináší průšvihy. Své myšlenky si obvykle nechává pro sebe a má rád svůj klid. Nesnáší být středem pozornosti a rád se proto ztratí v davu. I když na to nevypadá, stejně někde v hloubi doufá, že nalezne spřízněnou duši, přítele, kterému by mohl věřit. Má problémy se soustředěním, zajímavé je, že obvykle jen na věci, které ho vyloženě nebaví. Dyslexie ho moc netrápí, pokud to nepřehání, může číst knihy, ovšem o dost pomaleji než normální lidé. Jeho nejoblíbenějším tématem jsou dobrodružné a válečné příběhy, ať už se staly nebo ne. Má dost dobrou paměť, takže si většinu těch příběhů i po dlouhé době detailně pamatuje.